Kamer
The Alchemist
9/10 moeilijkheidsgraad
Je team heeft 90 minuten om de missie te voltooien.
Waarschuwing! Dit spel is niet geschikt voor mensen die trappen niet op of af kunnen.
1880 n. Chr., Rotterdam, het aanbreken van een nieuw tijdperk. Terwijl de bloeiende technologie de nacht met licht doordrenkt, verdwijnen de schaduwen van de oude wereld langzaam. Ooit beheerste magie onze wereld, maar vandaag leert onze wereld om de magie te beheersen. Luister goed! Stille fluisteringen echoën in de donkere steegjes van Rotterdam, over een grootmeester van alchemie die een manier om oude magie en moderne technologie te mengen heeft bekokstoofd, om de eerste persoon in de geschiedenis te zijn die te steen der wijzen heeft gecreëerd.
Avonturiers beslissen om deze geruchten te onderzoeken, en de aanwijzingen zetten ze ertoe een oud, verlaten huis binnen te gaan. Het volgen van voetstappen leidt ze naar een kamer met een kist in het midden. Wanneer ze hem proberen open te maken gaat er onder hen een valluik open, waarna ze opgesloten blijken te zijn in een cel.
Je team heeft 90 minuten om de missie te voltooien.
Waarschuwing! Dit spel is niet geschikt voor mensen die trappen niet op of af kunnen.
1880 n. Chr., Rotterdam, het aanbreken van een nieuw tijdperk. Terwijl de bloeiende technologie de nacht met licht doordrenkt, verdwijnen de schaduwen van de oude wereld langzaam. Ooit beheerste magie onze wereld, maar vandaag leert onze wereld om de magie te beheersen. Luister goed! Stille fluisteringen echoën in de donkere steegjes van Rotterdam, over een grootmeester van alchemie die een manier om oude magie en moderne technologie te mengen heeft bekokstoofd, om de eerste persoon in de geschiedenis te zijn die te steen der wijzen heeft gecreëerd.
Avonturiers beslissen om deze geruchten te onderzoeken, en de aanwijzingen zetten ze ertoe een oud, verlaten huis binnen te gaan. Het volgen van voetstappen leidt ze naar een kamer met een kist in het midden. Wanneer ze hem proberen open te maken gaat er onder hen een valluik open, waarna ze opgesloten blijken te zijn in een cel.
Deze kamer in beeld
Eigenschappen
dit is een mobiele kamer
40% ontsnapt op tijd
Thema('s): false
Talen: false
Soorten puzzels: verschillende
Aanbevolen voor 6 tot 8 spelers
Capaciteit voor 4 tot 8 spelers
Alle spelers 14 jaar
de groep moet tenminste een 16-jarige deelnemer hebbenPrijzen
maandag t/m zondag | |
---|---|
2 spelers | € 70 per speler |
3 spelers | € 87 per speler |
4 spelers | € 94 per speler |
5 spelers | € 100 per speler |
6 spelers | € 111 per speler |
7 spelers | € 126 per speler |
8 spelers | € 140 per speler |