Kamer
De Tijdmachine
Zoek en activeer de Tijdmachine en keer terug naar 2019!In 1957 bedacht professor A.R. Cooper een manier om te tijdreizen. Hij haalde mensen uit 2019 terug naar zijn kantoor/laboratorium als proefkonijnen. Echter, vlak voordat hij de mensen terug wilde sturen naar 2017 overleed de professor.
Jullie blijven achter en moeten op zoek naar de tijdmachine, deze activeren en terug keren naar 2019. Hiervoor hebben jullie 60 minuten de tijd! Keren jullie terug naar 2019? Of blijven jullie voorgoed achter in 1957? De tijd(machine) zal het leren.
Jullie blijven achter en moeten op zoek naar de tijdmachine, deze activeren en terug keren naar 2019. Hiervoor hebben jullie 60 minuten de tijd! Keren jullie terug naar 2019? Of blijven jullie voorgoed achter in 1957? De tijd(machine) zal het leren.
Deze kamer in beeld
Eigenschappen
dit is een mobiele kamer
50% ontsnapt op tijd
Thema('s): tijdreizen, timetravel (tijdreizen), avontuurlijk, beleving
Talen: Nederlands
Soorten puzzels: aanwijzingen zoeken, avontuur, afwisselend, diverse puzzels
Aanbevolen voor 3 tot 6 spelers
Capaciteit voor 3 tot 6 spelers
Alle spelers 18 jaar
Vanwege de moeilijkheidsgraad van de Escape Room minimale leeftijd 18+Prijzen
ma-zon | |
---|---|
3 spelers | € 97 per groep |
4 tot 6 spelers | € 105 per groep |