Kamer
Cell Block 9
Ontsnap uit de handen van de SheriffOnsamenhangende gedachten schieten door je hoofd: shit, ik zit vast in een cel. Maar ik heb die wapens niet in mijn koffer gedaan, echt niet. Wat nu? Hier geldt de doodstraf. Ik heb nog een uur, dan komen ze me halen. Help! Ik ga dood. Vuurpeleton! Afschuwelijk. Néé, ik wil niet, ik ben onschuldig. Help! Kom op, raak niet in paniek. Er moet een oplossing zijn.
Je zit vast in Celblok 9. Je hoort vanachter de muren de anderen gevangenen je uitlachen. Vers bloed! Onschuldig veroordeeld voor bezit van verboden wapens. Hier staat de doodstraf op. Over precies één uur sta je voor het vuurpeleton...
Het enige geluk dat je hebt, is dat je bent opgesloten in Celblok 9; hieruit is 20 jaar geleden de beroemde treinrover “Morgen Frijman” ontsnapt. Hoe hij dat klaar heeft gespeeld is nog altijd onbekend. Morgen Frijman is nooit meer gezien. Het verhaal gaat dat Frijman zo brutaal is geweest hints en aanwijzingen achter te laten, zodat slimme gevangenen ook kunnen ontsnappen. Dit zal wel een gerucht zijn dat moet bijdragen aan de mythevorming van Frijman. De politie heeft het cellencomplex binnenstebuiten gekeerd en geen enkele aanwijzing kunnen vinden. Hoe Frijman is ontkomen is een onopgelost raadsel. Toch neemt men voor jou geen enkel risico en is een bewaker in een kantoortje gestationeerd, zodat ontsnappen absoluut onmogelijk is. Of heeft Frijman toch aanwijzingen achtergelaten?
Lukt het je voor het te laat is de vrijheid tegemoet te lopen?
Je zit vast in Celblok 9. Je hoort vanachter de muren de anderen gevangenen je uitlachen. Vers bloed! Onschuldig veroordeeld voor bezit van verboden wapens. Hier staat de doodstraf op. Over precies één uur sta je voor het vuurpeleton...
Het enige geluk dat je hebt, is dat je bent opgesloten in Celblok 9; hieruit is 20 jaar geleden de beroemde treinrover “Morgen Frijman” ontsnapt. Hoe hij dat klaar heeft gespeeld is nog altijd onbekend. Morgen Frijman is nooit meer gezien. Het verhaal gaat dat Frijman zo brutaal is geweest hints en aanwijzingen achter te laten, zodat slimme gevangenen ook kunnen ontsnappen. Dit zal wel een gerucht zijn dat moet bijdragen aan de mythevorming van Frijman. De politie heeft het cellencomplex binnenstebuiten gekeerd en geen enkele aanwijzing kunnen vinden. Hoe Frijman is ontkomen is een onopgelost raadsel. Toch neemt men voor jou geen enkel risico en is een bewaker in een kantoortje gestationeerd, zodat ontsnappen absoluut onmogelijk is. Of heeft Frijman toch aanwijzingen achtergelaten?
Lukt het je voor het te laat is de vrijheid tegemoet te lopen?
Deze kamer in beeld
Eigenschappen
dit is een mobiele kamer
50% ontsnapt op tijd
Thema('s): gevangenschap
Talen: false
Soorten puzzels: van denkpuzzels tot doe dingen. licht fysieke inspanning.
Aanbevolen voor 4 tot 7 spelers
Capaciteit voor 3 tot 8 spelers
Alle spelers 14 jaar
Onder begeleiding van volwassenen is 12 jaar ook nog leuk voor de kinderen.Prijzen
(nog) geen prijzen beschikbaar3